جراحی سینه،پروتز سینه جراحی شکم و ران

جراحی سینه،پروتز سینه جراحی شکم و ران

روشهای جراحی کوچک کردن سینه -برحسب شدت افتادگی و همچنین میزان بزرگی سینه ها روش های مختلف رزکسیون باقت اضافی سینه با حفظ خون رسانی نوک سینه انجام می شود . البته لیپوساکشن نیز یکی از روشهای کوچک کردن سینه ها می باشد که در این روش ابتدا مایع مناسب حاوی ماده بیحسی و منقبض کننده عروق به داخل سینه ها تزریق میشود و سپس با ایجاد سوراخهای دو تا سه میلی متری در جاهای مناسبی ازپوست مقداری از چربی و نسج اضافی برداشته می شود.

در موارد کوچک بودن شدید سینه ها که در بعضی موارد به صورت مادر زادی ممکن است باشد می توان از پروتز سینه جهت بزرگ کردن سینه ها استفاده کرد.

جهت این عمل می توان از برش های مختلف (زیر سینه-زیر بغل و دور ارئول) استفاده کرد.

در موارد بزرگی و افتادگی شکم و پهلو می توان از روش های جراحی (ابدون مینو پلاستی و لیپوساکشن ) استفاده کرد.

دربعضی موارد که قوام جدار فاشیایی شکم خوب باشد و نسج چربی نسبتا کم باشد می توان فقط با کمک روش های جدید لیپوماتیک نسج چربی اضافی را کشید و به دنبال آن از گن های شکم و پهلو استفاده کرد.

در موارد بزرگی و چاقی باسن و ران و خلف کمر نیز میتوان با کمک انواع روش های لیپوماتیک یا لیپو لیزر چربی های اضافی را برداشت کرد. به هرحال بعد از همه ی این روش ها احتمال برگشت علائم در صورت رعایت نکردن رژیم غذایی یا ورزش مناسب ، وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرکت ویستاتمام حقوق مادي و معنوي اين وب سايت محفوظ و متعلق به “دکــتر ســید لــطف الله افـضلــی” ميباشد |www.doctorafzali.ir © ۲۰۱۸

تماس باما